ריבועי שוקולד וחלבה
דמיינו לכם ביס של בצק נהדר שמתמוסס בפה בכל ביס בחדש עם שכבות שוקולד וחלבה, יש משהו יותר מושלם מזה לצד כוס קפה או תה? אני אוהב לחתוך את הריבועים לחתיכות קטנות של ביס ולהתענג על כל ביס מחדש, אבל זה כבר לבחירתכם.
יצא לי להכין את המתכון לגמרי במקרה כשרציתי לנסות להכין קינוח חדש שעדיין לא יצא לי לטעום, ולאחר כל המחמאות שקיבלתי מבני הבית הבנתי שאני חייב לשתף אתכם במתכון הנהדר הזה. הריבועים האלו מעולם לקינוח לארוחת שישי, לחג פסח וסתם כך באמצע השבוע.

מתכון לריבועי שוקולד וחלבה
רוצים להדפיס את המתכון? לחצו כאן 👇
מרכיבים
- 6 טבלאות שוקולד מריר (500 גרם)
- 1 כוס פצפוצי אורז
- 100 גרם חמאה
- 3 כפות טחינה גולמית
- 1 כוס ממרח חלבה
הוראות הכנה
- ממיסים 3 טבלאות שוקולד במיקרוגל בפולסים של 30 שניות עד להמסה מלאה.
- יוצקים את השוקולד מעל פיצפוצים האורז, מעבירים לתבנית אינגליש קייק ומקפיאים למשך 30 דקות.
- ממיסים חמאה במיקרוגל בפולסים של 30 שניות, מוסיפים ממרח חלבה וטחינה ויוצקים מכל תחתית הפיצפוצים.
- ממיסים 3 טבלאות שוקולד במיקרוגל בפולסים של 30 שניות עד להמסה מלאה ויוצקים מעל שכבת החלבה, מקפיאים למשך 2-3 שעות, חותכים ומגישים
ערך תזונתי למנת הגשה
קלוריות: 300פחמימה: 28גרםחלבון: 4גרםשומן: 19גרם
ניסיתם את המתכון?תייגו @mayzitzer והאשטג #מתכונית






